Super obsługa wesela - również w hotelach, restauracjach, pałacach czy dworkach czyli szkolenia "gastroLOVE"

Branża i rynek ślubny rozwijają się bardzo dynamicznie. Powstają nowe produkty, nowe usługi, nowe rozwiązania. Klienci są ich coraz bardziej świadomi, a więc i coraz bardziej wymagający. Wesele zmienia swój dotychczasowy wizerunek. Wesel się nie wstydzimy, chcemy je organizować. Żeby były coraz bardziej eleganckie, niezbędne jest dbanie o standardy. Dlatego wraz z grupą ekspertów przygotowałam program szkoleniowy dla przyszłych i obecnych pracowników obiektów hotelarsko-gastronomicznych.

Event Manager, menedżer ds. organizacji bankietów, Event Coordinator, specjalista ds. obsługi klienta indywidualnego, Sales Manager – różne stanowiska, jeden cel – profesjonalna obsługa klienta indywidualnego, w tym klienta weselnego. Z moim niemal 10-letnim doświadczeniem w branży ślubnej i z pomocą fantastycznych, branżowych ekspertów, którzy zgodzili się zaangażować w projekt Aspire Events Planning Academy, chcę pomagać ten cel osiągnąć. Chcę blisko współpracować z właścicielami i menedżerami obiektów hotelarsko-gastronomicznych. Organizuję audyty i szkolenia pracowników „szyte na miarę”, dzięki którym jestem przekonana, wzrośnie potencjał wielu weselnych lokalizacji.
Szkolenia dla organizatorów stworzyłam z myślą o hotelach, domach weselnych, pałacykach, dworkach, willach, zamkach, restauracjach, które już zajmują się lub chcą zajmować się obsługą imprez weselnych. Przygotowaliśmy ścieżkę szkoleniową, dzięki której ich oferta i zespół wyróżnią się na rynku. Zorganizowałam ponad 250 bardzo złożonych weselnych projektów, w różnego rodzaju obiektach. Wiem, że wielu z nich przydałaby się analiza oferty i potencjału, sprawdzenie, która droga biznesowego rozwoju byłaby najlepsza. Działam od 10 lat i mam niemałe spektrum rozwiązań do zaoferowania. Chcę dzielić się moją wiedzą.



Pracownicy hoteli przechodzą szkolenia zawodowe, ale dotąd nie mieli możliwości skorzystać z oferty szkoleń realizowanych przez grupę ekspertów posiadającą niepodważalne doświadczenie w branży ślubnej. Rynek się profesjonalizuje. Inwestycja w rozwój pracownika może przynieść wymierne korzyści dla każdego obiektu. Do współpracy przy realizacji szkoleń dla organizatorów eventów zaprosiłam m.in. prawnika, urzędnika stanu cywilnego, dekoratora-florystę, szefa kuchni, managerów obiektów, specjalistę ds. PR i marketingu, sales managera, ekspertów z zakresu savoir vivre i udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. W realizację każdego szkolenia Aspire Academy jestem zaangażowana osobiście.
Szkolenia mają na celu zwiększyć potencjał obiektów i atrakcyjność organizowanych imprez weselnych, a także podnieść jakość obsługi Klienta i w konsekwencji zwiększyć wolumen sprzedaży. Zapraszam na www.aspireacademy.pl
Trwa ładowanie komentarzy...